2008. október 28., kedd

Köszönöm!

Köszönöm minden Kedves Hozzászólónak, hogy megosztja velünk a tapasztalatait.
Sokmindent én sem mondok/írok el/le és így kiegészülve hasznos információkra lelhetnek itt az érdeklődők.

Én éppen ma kaptam meg a Diprophos injekciómat a derekamba az ötnapos infúzió kúrám lezárásaként, mert sajnos egy hete megint elővett a betegségem.
Holnap kezdem a kezeléseimet, úszás (hát!), masszázs (enyhe), NC, leszálló galván.
Ezekből 10-10 van kiírva és rend szerint lelkiismeretesen végig is csinálom mindet, minek eredményeképpen vissza tudok térni az eddigi életmódomhoz.
Nem egy fitt életvitelhez, de egy élhető állapotához a létnek.

egy hete reggel minden előzmény nélkül jelentkezett az égetően fájó és zsibbasztó érzés a jobb oldalamon a derekamban-combomban-ládszáramban-lábfejemben.
Doktornőm a rutineljárást alkalmazta és most már tudok járni és be tudom kötni a cipőmet.

Kitartást mindenkinek és írjatok, hadd gyarapodjon az ismeretanyag.

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

Érdeklődéssel olvaslak...olvastalak.
15-20 éves panaszaim vannak, természetesen NEM egyforma intenzitással.
A reumatológián (legutóbb) azzal utasítottak el, hogy menjek máshová...(nőgyógyászat, fogorvos!...), mivel nem látnak mozgásszervi panaszt. Jelzem: ülni és menni nem tudtam a gerincemben és a forgómban tornyolusó fájdalomtól.
Most kissé jobban vagyok. Dolgozom.
Csináltak MR-t.
Röntgenből már volt egy kassal...
Mostmár ilyen is van...:)
Majd jelentkezem...:) :(

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

hello!
En most kezdem a keresest. 4 honapja jarok mint egy kifli vagy inkabb csak vanszorgok. Elosszor jott a fajdalom, majd a zsibbadas. aztan a sok orvos mondasa, tobbet kell pihenni es nem emelni.. hahaha
62 eves vagyok egesz eletemben megallas nelkul dolgoztam, emeltem epitkeztem es mindent csainaltam amit a hazon kivul es belul kellett.Valojaban nem is tudom mitol lenne gerincservem? Aztan 35 evig ultem a varrogep mellett es varrtam napi 14 orat...
Az orvosaimat csak egetni kellene mindet, oda sem figyelnek a mondataimra csak a penzre. Most itt keresek valami ertelmes es valodi enyhulest a fajdalmamra. CT scan MRI minden megvolt, a heten kivancsi vagyok mit mond el belole az orvos... majd beszamolok
addig a talpamon keresem a pontokat es masszirozom hatha enyhit a fajdalmamon! Ja a kohoges es tusszentes az utolso nathamnal mikor tusszentenem kellett terdrerogytam a derektaji fajdalomtol

Agi Sz. Los Angeles

Névtelen írta...

Azért nem kell leírni magunkat a porckorong sérv miatt. 3 műtét után is teljes életet élek, sportolok, dolgozom és jól érzem magam a bőrömben.

Marpi írta...

Valóban tapasztalom, egyre többen szenvednek ebben a kórságban.
Szinte mindent végigjártam a műtéten kívül.Talán úgy 20 éve kezdődött,.
Elsőként végezték el rajtam a kanülös kezelést.Egy hétig egy cső állt ki a gerincemből, és szteroidokat gyógyszereket nyomtak bele.
A fájdalom csökkent egy időre, viszont plusz 10kg-al lettem "gazdagabb".
Több hónap, a legtöbb 3 volt amit egy kórházban töltöttem.Akár wellness is lehetett volna, ha közben még a járás is könnyebb lett volna.
Az eredmény lehangoló volt, mert közben, talán a diprofostól? ízületi gyulladásokkal is "gazdagabb" lettem.Az orvos azzal vigasztalt,"asszonyom örüljön hogy csak ennyi problémája van,ha reggel felkel és nem érez semmit, csipkedje meg magát él-e" ez valóban így történt!
Felvételek, kezelések,kórházi zárójelentések egy fiókot töltenek meg.
Amiért már így tudok erről beszélni, az annak köszönhető, hogy nem hagytam nem hittem el nincs más megoldás!
Kerestem kutattam, mitől úszhatom meg a beígért műtétet.
Az alternatív megoldások felé vettem az irányt.
Mindegyik azt mondta na majd ezek használnak.Nem így volt.
Aztán rátaláltam egy termékcsaládra,egy régi barátomon keresztül.
Nem mondta ezek csodaszerek, és mindenre jók, de feltűnt a gyártástechnológia....
Reménykedtem, de nem hittem benne.
Ami hihetetlen azóta is számomra, szépen sorban eltűntek a problémáim. Minden fájdalmam.
Ez négy éve volt.Azóta természetgyógyászattal is foglalkozom.
Az élet szép!
Nem lenne korrekt, ha itt kiírnám mitől gyógyultam meg.Viszont a segítség számomra fontos.

Az email címem publikus, ha valakit érdekel elmondom.

Unknown írta...

Engem érdekelne, hogy mitől?

Jungvirth János

Unknown írta...

Kedves "Marpi" hónapok óta szenvedek, hiszem, hogy van megoldás a porckorong kitüremkedésemre a műtéten kivül is, csak meg kell találnom. Minden nap keresek kutatok ... olvastam a bejegyzésedet, kérlek nagyon szépen segíts nekem ... talán nekem is jó lenne az ami neked segített. Az e-mail.címem
mariam@vipmail.hu
Nagyon várom a válaszod, előre is köszönettel. Marika