2011. február 15., kedd

2010

Igen, eltel a 2010. év is.
A helyzet mit sem változott, de felnőttem a dologhoz.
Tudok már együtt élni a betegségemmel, bejáratódtak, mit bejáratódtak, beégtek annyira az idegpályák labirintusai, hogy már elviselhetővé szelídült a fájdalom, szinte észrevétlenül van jelen, velem.
De nem tágít. Sosem.
Gyógyszereket nem szedek, kell még az a gyomor majd később is.
Orvoshoz sem megyek már.
Ezzel már nem.
Szedegetem össze a pénzt, kés lesz a dologból.
Eldöntöttem.
Még kb egy év és belevágok, belém vágnak.
Naná, hogy privát.
Mimás?

Kitartás!

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Nem is tudom ... talán mlg gondolkodj a műtét előtt ... szerintem (és hidd el sokat olvasgattam) lehet együtt élni és nem lesz (vagy kevés esélye van) jobb a műtét után sem ... Kívánok mosolyt és kitartást Neked

Névtelen írta...

Szia! 35 eves kulfoldon elo porckorongserves vagyok, par eve kuzdok a problemaval es eddig eredmenytelenul sajnos. Ma talalkoztam egy weboldallal ami eleg szimpatikusnak tunik, mindenesetre eleget szenvedtem ahhoz, hogy felvegyem a kapcsolatot veluk. a weboldal porckorong.hu , par ev szenvedes utan itt talaltam uj infokat pedig azt gondoltam sokat tudok a bajomrol. En kiprobalom, vesztenivalom mar nincs sajnos. Mara mar folyamatos a fajdalom a gerincemtol egeszen a bokamig, ejjel sem hagy aludni. Remelem valtozni fog valamit, bar en mar a mutetet kivanom vagy a gyors halalt. Minden jot neked.

Névtelen írta...

Sziasztok!

A tünetek alapján,amiket leírtatok lehetséges, hogy én is sorstárs vagyok. Még nem sikerült bejutnom a reumatológiára,de a háziorvosom eléggé hajlik, hogy ez a bajom. Nekem a jobb oldalam csípőtől lefelé elég rendesen fáj. A legjobban a vádlim van bedurranva. Annyira, hogy nem nagyon bírom járásnál rendesen behajlítani a lábam, Olyan érzésem van mintha onnan sugározna visszafelé a fájdalom. Milgamma neuro-t írt fel az orvos,de a vádlim továbbra is be van állva. A trombózist kizárta az orvos. 1 hete vagyok tétlenségre ítélve.Tanácsot szeretnék kérni, hogy mozoghatok-e egyáltalán vagy inkább csak feküdjek ne is járjak? Merjek valamilyen torna gyakorlatot végezni?

Kettőtizes írta...

Szia!

Tornázni otthon magadtól nem javallom. Többet árthatsz vele, mint használnál, ha valóban ez a bajod.
Javaslom a háziorvostól kérj beutalót a reumatológiára és vizsgáltasd ki magad! Minnél előbb, annál jobb.
A háziorvosok szeretnek mindenféle szereket kipróbáltatni a betegekkel, mielőtt a komolyabb intézkedéseket megtennék, ezért hagyjuk most ki ezt a lépcsőt és nézessük meg szakemberrel a dolgot.
Ő majd megcsináltatja az ilyenkor rutinnak számító vizsgálatokat, úgymint röntgen, ultrahangos vizsgálat és ezek után fog majd ítéletet mondani. Esezleg további, de talán már célirányos vizsgálatokra beutalni.
Addig ne hagyd abba a dolgot, amíg ki nem derül egyértelműen mi a baj!
Gyógyszereket is csak akkro szedj, ha nagyon muszály, mert elviselhetetlen a fájdalom. Azokkal ugyanis csak a tüneteket enyhíted meg a gyomrodat terheled majdnem feleslegesen nem kis mértékben. Ha olvasgatod a blogomat lesz elképzelésed miről is lehet szó, de koránt sem biztos, hogy sorstársun vagy, legalábbis bízzunk benne.
Ahányan vagyunk annyiféle csillapítása létezik kb a fájdalmunknak, ez a betegség több stádiumú, a kialakulása lehet csendes vagy robbanásszerű, a tünetek lehet nem is jelentkeznek évekig, aztán meg bekopogtat az ajtón Mr.Kín és kezdődik a pokoljárás.
A lényeg, ne hagyd magad meggyőzni, hogy ez csak egy ilyen-olyan izomfájdalom, ízületi érzékenység, stb,stb,stb. Vizsgáljanak ki, diagnosztizálják a dolgot és ezután annak megfelelően kezeljenek!
Nem lesz rövid es könnyed vágta, de legalább megtudod mi a bibi.
Kitartást!

Gondolkodjunk írta...

MINDENKINEK!!!
http://porckorong.hu/blog/gerincszerviz