2011. április 21., csütörtök

Köszönöm!

Kedves megjegyzést írók!
Jó látni, hogy vannak akik betévednek ide még.
Köszönöm Nektek, hogy itt vagytok.
Sajnos nem tudok úgy magamra tekinteni, mint teljes értékű emberre, családapára, férjre. Az az idő rég volt, mióta apa vagyok azóta tulajdonképpen beteg is.
Mindenképpen orvosolni akarom a helyzetet, mert egy fiúnak apa kell, olyan akivel mindent lehet amit egy jó apa-fiú kapcsolatban csak meg lehet tenni.
A páromnak meg férfi kell.
Nekem meg megoldás.
Gondolkodom a végső megoldáson, ennyit megtehetek értetek.

Jobbulást!

6 megjegyzés:

don corleone írta...

Szia!
Teljesen megértelek, főleg, hogy ma derült ki az MR felvételemen, hogy egy mafla nagy kizáródott porckorong sérvem van, amit az idegsebész szerint meg kell operálni, ne nagyon gondolkodjak rajta.
Szóval jobbulást Neked is és minden érintettnek.

Gondolkodjunk írta...

http://porckorong.hu/blog/rolunk

Gondolkodjunk írta...

NÉZZÉTEK MEG!!:
http://www.kovalenkoklinika.hu/aktualitasok.html

Gondolkodjunk írta...

NÉZZÉTEK MEG!!:
http://www.kovalenkoklinika.hu/aktualitasok.html

Névtelen írta...

Szia!
Sajnos lassan 5 éve járok ebben a
cipőben.Most volt új ct-m,csak mostmár az 1-5-ig mindenhol van puklim.Az 5-nél még éppen nincs kiszakadva.Diprophos 3X lidokainnal,és most is ugyanúgy fáj ami már az őrületbe kerget amit a családom szenved med.Még csak 39 vagyok de nem tudom meddig húzom.Kitartást minden hasonszőrűnek!!!!

Névtelen írta...

Szia,

Kemény ez a blog, meg a történeted is. Nekem a lábam bizsereg és a derekam fáj egy éve kb. Semmi javulást nem értem el, igaz, jelentős romlást sem. Én is voltam csontkovácsnál, ennél annál, de semmi csodát nem tett.
Nem kevés embert érint a dolog.. én találkoztam egy orvossal (kővári viktor) aki manualterapeuta, és ami fontosabb, gerincsebész (idegsebész), klinikán is dolgozik, műtéttel is foglalkozik. Érdemes meglátogatni a magánrendelésén, MR-rel, tapasztalatokkal.. és kikérdezni a műtétről is akár.. amúgy 20e körül lehet már MR-t csináltatni, és beutaló nélkül nem 3 hónap múlva lesz meg, hanem kb 3 nap alatt.. (vicces ez). Ennyit tudok hozzászólni, a műtét nem olyan "komoly", mint amennyire rossz a mindennapi élet a porckorong problémától, de én is be lennek sz*rva ha nekem kéne befeküdnöm.. de ahogy én olvastam, elég rutin dolog már ez.. sok sikert, ird le ha van változás!