2012. augusztus 31., péntek

Első lépés

Hosszú két hónap áll mögöttem. Nem mondom, hogy gyötrelmes volt, de mindenképpen próbára tette a kitartásomat. Eredmény képpen leadtam 13kg-ot. A fogyás nem könnyű feladat, főleg nem egy olyan embernek aki örömét leli az evésben. Viszont következetességgel és módszerességgel komolyabb megterhelés nélkül elérhető a 'könnyebbség'. Úgy éreztem, átlépvén a 100kg-ot,(pontosan 102kg) hogy ez nem én vagyok. A beteg derekam meg főleg nem érdemli meg tőlem, hogy így bánjak vele. Így belevágtam. Semmi csodaszert nem szedtem, semmi hókusz-pókusz nem volt. Okos diéta, kalóriafigyelés és - talán ez nem annyira mindennapos - az első hetekben irányított meditáció. Pár alapszabályt be kellett tartani és meg kellett válogatni mit és mikor eszem, de alapjában véve egy mottót követtem: "Amit nem eszel meg, attól nem hízol." A célom a 80-82kg, nincsen már messze. Első lépésként úgy érzem ez megteszi.

4 megjegyzés:

Tündi írta...

Szia!

Gratulálok! Nagyon sokat sikerült leadnod! Igen ez az első lépés a gerinc kímélő életmódhoz. Én is próbálkozom. :) Szeretném ajánlani neked a sok-sok vizet még,az önmegtartóztatás mellé. 15kg ként 1L folyadék dukál.. :) Tudom nagyon soknak hangzik,de tényleg használ pár kg.-tól még pluszban megszabadulni. :) További sok sikert!! ( és most rajtad felbuzdulva én is újra nekikezdek a fogyimnak.. :) )

Üdv Tünde

Névtelen írta...

WOW just what I was searching for. Came here by searching for hypoconulid

Here is my web page kids toys

Névtelen írta...

I got this web site from my pal who informed me regarding this web
site and at the moment this time I am browsing this web site and reading very informative articles or reviews at this time.


Feel free to visit my blog :: baseball bats

Névtelen írta...

I just like the valuable info you provide for your articles.
I'll bookmark your blog and take a look at once more right here regularly. I'm reasonably sure I'll learn plenty of new stuff right here! Best of luck for the following!

Also visit my web page ... pet travel goods products