2007. október 9., kedd

Bevezető

2005. decemberében regisztráltak nálam CT vizsgálat eredménye képpen porckorongsérvet.
Azóta élek együtt ezzel a tényszerű és igen kellemetlen állapottal.
Sorstársaimnak szeretnék segíteni ezzel a bloggal, hogy információhoz jussanak a betegséggel kapcsolatban.
Teszem ezt azért, mert általános, közérthető információkra csak nehezen bukkantam rá, mindenhol a szakzsargon kivehetetlen-érthetetlen, porszáraz megfogalmazásába botlottam mikor szerettem volna többet megtudni erről a – sajnos már nevezhetjük így – népbetegségről.
Előre bocsájtom:
nem vagyok orvos sem szakértője a témának csupán egy beteg.
Ezt kérem senki ne felejtse el, amit itt leírok pusztán az általam tapasztalt, olvasott, hallott dolgok gyűjteménye.

Nem célom a panaszkodás mégha esetenként elő-ekő is tör belőlem pár zokszó, ennek a blognak nem ez a célja.

Addig is amíg el nem készül az első pár bejegyzés álljon itt egy kép a betegségről illetve annak főbb fázisait ábrázolva.
Én úgy az 1. és a 2. fázis közötti állapotban vagyok jelenleg.

Mindenkinek jobbulást és kitartást kívánok!

2 megjegyzés:

Hajnalod írta...

MIndent amit eddig leírtál én is átéltem.
2006 őszén megműtöttek, most megek megint kontroll MRI-re, mert kezdem érezni megint a derekamat, és még időben szeretném elcsípni a dolgot...
Olvaslak!!

szpatt írta...

Hasonlóesetem van, csak durvább kimenetellel.

ha van kedvetek olvassatok bele
szpatt.blogspot.com